Nu är jag i soptunnan

Nu sitter jag hemma hos min kära syster i sollefteå igen. I söndags när jag åkte hit och skulle gå på marknaden med dom flög ljuddämparen av så idag har jag lämnat in bilen på verkstan. Hela avgassystemet måste bytas ut, så jag är måttligt road över skiten. Måste även byta både höger och vänster styrled fick jag veta, men det får jag göra en annan gång. Är fan inte billigt att äga en bil, speciellt inte när saker går sönder :/

Jaja, annars är jag inne på ledig dag nummer 4. Känns verkligen jättekonstigt att vara ledig såhär många dagar i sträck, klättrar på väggarna för att jag blir så rastlös! Men imorgon sätter det igång igen med ett frukostpass. Som tur är har jag klivit upp runt 7-snåret ändå varje morgon fast jag varit ledig. Bara igår som jag sov länge. Så det ska nog gå bra dehär!

Nu ska vi snart ta och pälsa på oss för att gå ut en sväng. Jag älskar hösten, det är så härlig och frisk luft ute!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0