2010-08-29

Sista dagarna på Ikea är gjorda och jag har sagt HADE till Oslo. Jag grät. Sista dagen hade jag och Sandra en koselig kväll med pizza, lite godis och en Beck-film. Klev upp tidigt igår och var på resande fot hela dagen. Fick åka bil från Uppsala och det var verkligen GULD. När vi kom hem tog vi en kopp te och surrade massa, sen la jag mig och sov i 12timmar. Så skönt att vara hemma igen!

Idag tar vi det bara lugnt här på Gamla Prästgårdsvägen. Mamma lagar mat, hjälper mig med tvätten, vi dricker kaffe och ser på TV. Senare ikväll ska jag bort till syrrans nya lägenhet och hjälpa henne att packa upp medans Mackan drar på fotboll. Sen blir det ost och kex! :)

Borta bra, men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0