Tung vecka i grannlandet..

Första veckan på jobbet är avklarad. Har varit både upp och ner kan jag ju säga. I början av veckan var det verkligen tufft... Det var så länge sen jag kom till en ny arbetsplats, och hade nog glömt bort hur svårt det kan vara. Jag är ju van att ta väldigt mycket plats där jag jobbar. (Det låter kanske väldigt dumt, men så är det!)
Och för er som undrar jobbar jag på ett lager, så nu vet ni det! Blev även uppringd av Ikea nu i veckan och ska börja jobba extra där. Det ska bli superkul! :)

Nu ligger jag i sängen och hämtar andan efter jobbet. Tidiga mornar blir det. På nåt sätt tycker man det ska sitta i ryggmärgen att kliva upp tidigt efter tiden på the big K ;) Men morgonmänniska är jag fortfarande inte, tyvärr. Är iallafall fruktansvärt trött just nu. Så det blir en lugn kväll framför TVn/Datorn. Imorgon fyller jag 24 år så då blir det att fira lite! Hallåååå. 24år?! Vart tog åren vägen.................?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0