Everybodys changing

Värdelöst uppdaterande på sista tiden. Orken är inte med mig helt enkelt. Paintballen var iallafall AWESOOOOME!
Lite läskigt i början, då första skottet träffade rakt på glasögonen i fejjan. Men, jävlar i min låda vad det väckte krigaren i en. Blåmärkena och träningsvärken man fick med sig hem kändes, men det var värt det. Hoppas vi gör om det!



Några av mina arbetskamrater

Det är mest jobb och träning som gäller annars. Och en hel del fest! I helgen har jag varit ensam utan kombos. Har både varit ensamt men samtidigt rätt skönt. Jag är ju van att vara själv, och jag tycker för det mesta om att vara själv också. Har packat ner mitt liv i resväskor än en gång nu och ska bege mig till mitt nya place ikväll när Matilda aka Bärhjälpen kommer hem. Känns jättekonstigt! Ska dela lägenhet med 5 norskar, vilket känns väldigt.. spännande. Undra om dom förstår min norrländska? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0