2010-10-02

Jag är klart bäst på allt. Verkligen! Jag blir helt chockad över mig själv, men vad jag än tar mig för verkar jag lyckas med nu för tiden. Körde ner till Stockholm utan några som helst problem! Helt lovely. Sjukt kul var det också. Men nu är jag hemma. Det är skönt. Har dock bott på det sämsta hotellet på världskartan. Helt jävligt. Hade för det första sett fram emot frukosten, men den var helt värdelös. Personalen var hemsk. Jag skulle kunna rabbla upp hur mycket som helst. Men då är man ju skadad också eftersom man jobbar med det själv. Tråkigt! Hoppas iallafall att vi lyckats locka lite folk till Höga Kusten på mässan :)

Nu sitter jag hemma hos sis och ser på Rasmus på Luffen med min lill-piga. Hon har fått nya tapeter och omgjort på sitt nya rum, så hon är överlycklig! Innan det är dags för jobb blir det en fika på stan, och så ska jag hämta ut paket från HM. En ny jacka, ett par jeans och stövlar blev det. Alltid lika spännande att se om det passar!

HADE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0