2011-01-18

Igår jobbade jag frukost igen för första gången på ett år. ETT ÅR! Var helt förvirrad, för att inte tala om trött. Gick nog in i väggen när jag kom hem, låg som och halvsov hela kvällen. Idag klev jag däremot upp kl 9, det var lite mer mänskligt! :) Spenderade förmiddagen hos frugan och vi surrade som vanligt en massa. Gillar!

Imorgon är jag ledig och tänkte börja dagen med en promenad med Magdis. Sen har jag lite grejer jag ska göra, försöka städa lite. Längtar till lönen! Hade jag haft pengar nu hade jag åkt på loppis ögonaböj, köpt möbler, målat, börjat med mina tavlor som jag ska göra.. det kliar i mina fingrar! En vecka kvaaaaaaar!! (Hatar januari...)

Nu ett avsnitt One tree hill, sen sova.

NATT!

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

Hejsan!

Vill du ta del av våra 500-1500 läsare?

Var då med och tävla i dagens blogg hos oss :)

ledsen för reklamen!

Kram kram /Shorty&Myzan

2011-01-19 @ 00:45:17
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0