Tralala..

Medans jag väntar på att hårfärgen i skallen ska få sköljas ur kan jag ju skriva ett litet inlägg, för det gjorde jag ju verkligen inte igår!

Det rullar väl på i vanlig ordning för mig. Senaste tiden har det varit jobb, jobb och jobb och en hel del festligheter! En väldigt intensiv månad, mycket tråkiga saker som har hänt, men väldigt mycket roligt också :)

Idag har jag varit ledig, så jag och frugan drog iväg till Birsta en sväng. Tanken var att försöka handla i princip alla julklappar, men jag hittade bara en :( Naturligtvis var det Mackans, den som är absolut den lättaste att handla åt! Tror han kommer bli nöjd :) Jag tror jag vet vad sis ska få, och Ylva också. Resten har jag ingen aning om! Skulle vilja köpa något fint till brorsan, men jag vet inte ens vad jag KAN och FÅR köpa till han. Jaja, det ordnar sig nog!

Annars måste jag säga att jag är på otroligt bra humör! Det är en del pusselbitar som måste falla på plats än så länge, och jag kan inte avslöja något än. Men det kommer bli hur bra som helst, och det är ett beslut jag känner mig mycket nöjd med :) 

Nä, dags att skölja ur färgen nu! Sen blir det raskt över till Emp där jag ska vara ikväll med Albins medans hon jobbar! :)

Hörs, hej 

Kommentarer
Postat av: Syster

Du kan skicka trisslotter åt brorsan. Vi ska skicka en stor hög :) Vi har köpt din julklapp iallafall! Thihi.

2009-11-30 @ 19:49:10
URL: http://ejlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0