Energinivå - noll

Var helt slut i hjärnan när jag kom hem från jobbet idag. Det enda jag lyckades med var att fixa lite i garderoben och diska, sen var jag döööd. Sandra kom förbi och gjorde mig sällskap framför Idol/Du är vad du äter och Lyxfällan. Vi såg Nyheterna på fyran också, haha! Som vanligt gjorde vi narr av precis allt. JISES vad jag inte ser fram emot när hon åker tillbaka till Oslo!! Vill inteee... eller så vill jag följa med, haha



Ska snart ta och sova, ska upp tidigt imorgon igen :( Efter jobbet ska jag åka hem till sollefteå och fira lillebror som fyllde hela 14år (vaa?) förra helgen. Mimms kommer hem och hälsar också, så efter mitt kvällspass på lördag kan det nog hända att det blir en liten utgång! Egentligen känns det inte lockande alls med tanke på att den här staden sucks. Men det ska vara för sällskapets skull man offrar sig :P

Jamen sova dårå
Natti

 


Kommentarer
Postat av: Sheja

Jag gillar att göra narrr.. Haha. Kommer sakna dig med:/ Klem

2009-09-11 @ 19:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0