Me and my crew

Hade en jättemysig kväll med syster och svågern i fredags! Idol, Kändisdjungeln och så hyrde vi filmen Sexdrive. Asrolig! :) Var lite tungt att åka tillbaka till Kramfors igen, hade velat umgås med syster lite mer. Saknar henne ju! Men eftersom jag skulle jobba var det bara att åka hem som sagt. Döseg kväll, men sen kom hela gänget och hämtade mig så blev det ut på byn! För första gången i mitt liv möttes vi av ett smockfullt Träffen. Inte en ledig stol alltså, helt sjukt! Så då var det bara att vandra vidare till Gladan. Efter nån timme där var det faktiskt mer än 10pers där, blev alldeles chockad!! Sprang mest runt med Kretzan och yrade på och självklart vart det en massa rumpskak! Riktigt rolig kväll med mina älskade arbetskamrater, det var ju ändå ca 70% av personalstyran ute, haha. Så det gör vi om snart tycker jag :)

Idag åkte Sandra hem till Oslo igen. Trist. Men hon tröstade mig med att det snart är jul, och det är ju faktiskt sant! Tiden går ju så sjukt fort. Sov tills hon ringde och väckte mig vid halv två, då var skallebanken borta ;)
Tog en prommis och hämtade bilen och sen vidare till Lotta och Mimmi och satt och surrade med dom ett tag. Och nu sitter jag här och slökollar på TVn. Helt slut i hjärnan! Ska ta och hämta mitt täcke och slå på en film att brinna av till. Finns det nåt bättre? I think not.

Tack för en underbar helg, alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0