13 days!

Efter flera dagars flyttstökande börjar det likna nåt. Tiden har verkligen gått sjukt fort! Nu är det bara 13 dagar kvar. Sen drar jag alltså iväg till Nöörway. Jag och Sandra började surra lite om det här i november nån gång förra året på MSN, när hon hade varit hemma en sväng. Jag var sjukt less på att hela tiden möta samma människor, som sa samma saker, ibland på samma tid och ibland till och med på samma plats. Och så otroligt less på att jobba jämt när alla är lediga och vara ledig när alla andra jobbar. Kom till Oslo, okejdå. Ungefär så var det, haha! Det känns dock riktigt sjukt att det verkligen blev av! Jag ska verkligen åka! Jag, Elisabeth Bodén, fegpropp nr. 1. Och så tänker jag hela tiden, kommer jag fixa dehär nu? Kommer jag trivas? Kommer jag få nåt jobb? Man skulle kunna säga att man har hjärnan utspritt på 2849 olika ställen. Men varför skulle det INTE gå bra då? Hah! Jag klarar ju allt, eller? ;P

Jaja. Igår körde vi iväg möbler och massa kartonger, jag, sis och Mackan. Och idag har jag och Lotta varit på tippen och kastat massa skräp :) Uppskattar verkligen all hjälp jag får. Har verkligen fina människor i mitt liv <3
I fredags var vi på personalfest också, viktigt viktigt! God mat, roliga drinkar, vin, härliga arbetskamrater och Babben Larsson. Är sjukt nöjd med sista kvällen med mitt guldgäng! :D

Nä, nu får det vara slutsvamlat, dags att slå på DHW och OTH..
Byby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0