Joll

Imorgon jobbar jag frukost. Jag hatar att jobba frukost. Men de vet ni nog redan. Jag ska räkna hur många frukostar jag ha kvar imorgon, så kanske jag kan se ett slut på det snart :P

Helgen har varit lugn och skön. Bufféjobb i fredags, servering i lördags och igår var jag ledig. Åkte och tränade rätt tidigt så jag hade det gjort. Var meningen att jag skulle åka till sis och hälsa på, men då kom dom hit istället. :) Drack kaffe, åt muffins och såg på Biggest Looser. Älskar det programmet! Tänk om man kunde få bli tränad av Jillian en månad eller två, då skulle man ju få sjukt snygg kropp! Mah. Det står nog högst på min önskelista över saker som fan är omöjliga, men som man vill ha ändå. Eller nåt. På kvällen packade vi in oss i Syltburken, Bruket+Bya och drog på bio. Blev Snabba Cash :) Riktigt bra var den! Helt klart en sevärd film :) Som vi självklart kom för sent till. Fint folk kommer alltid sist, eller hur var det..........?

Idag har jag också varit ledig! Sov i vanlig ordning alldeles för länge, sen åkte jag och sa hej till Frida och sen vidare för att städa Stekis. Det är väl i stort sett det som hänt idag! Borde ta tag i en miljon saker egentligen inför flytten. Men har fan ingen energi till det. Det är möbler som ska ut på blocket, jag ska hitta nånstans att ha bilen när jag ställer av den och jada, jada, jada. Ska försöka ta tag i det under veckan. Ni kan ju hojta till om ni är sugna på att köpa en 160´s malmsäng, en tvättmaskin, ett vardagsrumsbord eller en TV-möbel. Dårå.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha vad bra att jag har någon på min sida :)

2010-01-20 @ 23:47:35
URL: http://withjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0