Skit man väl i

Idag mår jag äntligen bättre. Febern börjar lätta och jag kan andas hyfsat genom näsan igen. Känns riktigt pissigt att ha varit hemma från jobbet i 3dagar, men vad ska man göra då? Finns ju inte en suck att jag hade kunnat jobba iallafall, hade väl förmodligen svimmat efter en timme..

Idag lyckades jag med bedriften att komma upp ur sängen, få på mig kläder och laga lite mat. Fick besök av en god vän ikväll också, vilket gjorde mig väldigt glad. Hon gör att jag känner trygg i allt jag gör, och har alltid något snällt att säga. Vad mer kan man begära när man känner sig lite låg? <3 Jag vet att hon alltid finns där för mig och hon vet att jag alltid finns där för henne.

Näe, om man skulle ta och plutta i hörlurarna i öronen och drömma sig bort..
Gookväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0