2010-06-26

Sista dagen hemma. Känns skitjobbigt. Imorgon bitti får jag skjuts till Sundsvall och tar tåget därifrån. Är så mycket som hänt tiden hemma, så jag har svårt att ta in att jag faktiskt ska åka tillbaka. Men det ska nog gå bra. Dröjer ju bara 2 månader till nästa gång. 2 månader som kommer gå väldigt fort!

Midsommar har firats såklart! Lugnaste midsommarfirandet på flera år. Åt middag hemma hos mamma med familjen och grannarna. Drack typ 1½ öl, vilket var helt perfekt för mig! Sen mötte vi upp sis som jobbat kväll på Solis. Idag har jag också tagit det väldigt lugnt. Har rensat ut lite kläder ur förrådet som ska kastas. Och snart slutar sis så då blir det till att möta upp henne. Ska äta ost och kex, sen packa allt. Fixa lite musik inför den långa resan måste jag också göra!

See you in Oslo!


Kommentarer
Postat av: Peter

Hej!



Alltid roligt att läsa i din blogg, men du skriver alltför sällan :( Jag läser inte så måga olika bloggar men din är intressant, mycket därför att du kommer från Kramfors (jag jobbar i Kramfors) och du har flyttat till Norge. Skulle bli glad om du skrev lite mer frekvent. Har semestrat en del i Norge när jag var liten. Norge är intressant, snälla skriv mer!

2010-07-30 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0